בניית דף נחיתה היא בעלת ערך רב לכל מי שרוצים להציע את השירות שלהם או למכור מוצר כלשהו און ליין. דפי נחיתה שמעוצבים נכון ממירים בצורה מעולה והרבה יותר אפקטיביים מדף מכירה או מידע באתר אינטרנט. בניית דף נחיתה איכותי היא המפתח להצלחה כיום ברשת האינטרנט.
פרסום באינטרנט הוא כורח עסקי ממדרגה ראשונה עבור כל בעל עסק כיום. בין אם אתם מציעים שירות מקצועי כלשהו, מוכרים מוצרים און ליין או משווקים קורס דיגיטלי וכדומה, קשה להגיע ללקוחות חדשים ללא פרסום באינטרנט שמוביל לדף נחיתה מעוצב וממוקד מטרה. היתרונות שלו ביחס לעמודים של אתר אינטרנט רבים.
מה היתרונות של דף נחיתה?
בניית דף נחיתה היא בעלת יתרונות רבים ביחס לכל חלופה אפשרית ובעיקר אתר אינטרנט.
היתרונות של בניית דף נחיתה:
ממוקד – בעוד שאתר אינטרנט מציג מידע בדפים שונים, ובמקרים רבים המידע שיש בו פחות רלוונטי לגולש שהגיע אליו או שפשוט יותר קל לגולש לעבור מהעמוד ש”נחת” בו לעמודים אחרים, הרי שדף נחיתה ממוקד כולו בגולש ולוכד אותו בתוכו מבלי לצאת ממנו או לפספס את המיקוד.
קריאה לפעולה – אתרי אינטרנט רבים מספקים המון אינפורמציה ואף אפשרות ליצירת קשר עם בעל האתר אך הם לא כוללים קריאה לפעולה בצורה ברורה. דף נחיתה קורא לגולש לבצע פעולה כלשהי: השארת פרטים, חיוג למספר שמופיע או רכישה און ליין על המקום וכדומה.
הקמה מהירה – עיצוב ובניית דף נחיתה יכול להתבצע בתוך 24-48 שעות בלבד בעוד שבניית אתר אינטרנט שלם יכול להימשך גם חודש ימים ואף מעבר לכך אם מדובר על אתר אינטרנט מכירתי. כמו כן יש כיום מערכות לבניית דף נחיתה שעוזרות בתהליך ומאפשרות עיצוב דף נחיתה איכותי בתוך שעות בלבד.
עלות – העלות של הקמת דף נחיתה יכולה להיות של כמה עשרות ₪ בלבד אם עושים שימוש במערכות אוטומטיות של בניית דפי נחיתה דוגמת אלו של אקטיב טרייל או רב מסר ולכל היותר 1200-1800 ₪ אם בוחרים לעשות זאת עם מעצב דפי נחיתה עצמאי. כמובן שעלות של אתר אינטרנט כיום היא לפחות 3000 ₪ פלוס תחזוקה חודשית של אחסון אתר וכן הלאה. ההפרשים ברורים.
איך בוחרים עיצוב לדף נחיתה?
על מנת שתבחרו עיצוב דף נחיתה מוצלח, כדאי מאוד לבדוק מה המתחרים או הקולגות שלכם מציעים ואיך הם מציגים זאת. מעבר לכך יש כמובן דוגמאות לדפי נחיתה במערכות אוטומטיות כמו אלו שציינו קודם לכן ואז אתם עובדים בקלות על תבניות מוכנות שכבר הוכיחו עצמן כבעלות יכולת להמיר בצורה טובה.